понеділок, 4 травня 2020 р.

04 квітня 2020, ПОНЕДІЛОК


Те,що надихає*Шумськ* - UkrOpen in 2020 | Ранкові цитати, Листівка ...

Доброго ранку, дорогі мої третьокласники! Сподіваюсь, ви добре відпочили протягом вихідних і готові до роботи. Отже, вперед!

Літературне читання

Розвиток навичок Аудіювання

-      Сьогодні наш урок відбудеться під блакитним небом. Запрошує нас до себе в гості маленька рожевощока яблунька. Вона хоче познайомити нас зі своїми друзями. Хто вони, дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.
Не мотор, а шумить.
Не пілот, а летить.
Не змія, а жалить.
                       (Бджола)
-       Чому ви так думаєте?
-      А ви знаєте. Що слово бджілка дуже давнє. Перші звуки цього слова «бдж» нагадують дзижчання бджоли, тому й назвали цю комашку за характерним дзижчанням під час польоту.
-      Тож наше завдання буде полягати в тому, щоб якомога більше дізнатися про бджілку: де живе, чим харчується, яку користь приносить саду й людям.
Легенда.
Бджолу завжди дуже шанували; уважалося, що вона походить і раю. Її називали «Божою пташкою», а мед уважали освяченим, дуже часто використовували для лікування різних хвороб. За давніми переконаннями, бджоли водитимуться лише у того, у кого спокійна, доброзичлива вдача.


Підготуйся до читання творів:

Казки
Як бджола стала золота
Летіла Бджола й побачила гарбузову квітку. А гар­бузова квітка велика-велика. Залізла Бджола в квітку та й набирає солодкого соку. Набрала, вже пора й летіти. Та захотілося Бджолі роздивитися квітку. Довго мандрувала вона між пелюстками. Насипалось жовтого пилку на її крильця—й стала Бджола золота-золота.  Летить Бджола до вулика, а сторож її й не пускає.
        Ти чужа,— каже сторож,— он яка ти жовта.
        А глянь, скільки я меду несу,— каже Бджола.
        Тепер я впізнав тебе, - зрадів сторож, - ти наша. Ти золота.

                                             Бджілка Жу-Жу.
 Одного весняного ранку народилася маленька бджілка Жу-жу. Вилетівши з вулика та озирнувшись, вона промовила: «Ой! Як добре навкруги! Все таке зелене та пахуче». Неподалік було багато квітів - ціла галявина .Але Жу-жу здалося що одна красива невеличка Квіточка їй всміхнулась. Коли вона полетіла до неї Квіточка сказала: « Давай дружити,- мені буде дуже приємно» . Жу-жу погодилася: «Будемо друзями!» Цілий день товаришки сміялися та радувались сонячним промінчикам, а під кінець дня квіточка подарувала бджілці квіткового нектару. Повернувшись у вулик вона заснула дуже щасливою і усміхненою. Наступного дня подружки квіточки захотіли також дружити з Жу-жу. Кожна з них запрошувала Жу-жу погомоніти та повеселитися. За це їй давали краплинку солодкого цілющого нектару.
Одного ранку Жу-жу як завжди прилетіла до Квіточки і побачила, що в неї зламана ніжка. «Що сталося?»- запитала бджілка. «Вночі був сильний вітер і в один ІЗ сильних поривів вітру моя ніжка не витримала і зламалася...»-відповіла Квіточка та вронила невеличку сльозу з листочка. «Не переживай, я тобі допоможу вилікуватися!»,- і полетіла до друзів за допомогою. Цілий тиждень день - у - день бджілка прилітала та лікувала бджолиним воском та нектаром ніжку, який давали її подружки – квіточки. І одного ранку прокинувшись бджілка побачила веселу та усміхнену Квіточку яка запрошувала її погратися на галявині разом з іншими квіточками.
Промайнуло літо. Прийшла осінь. Бджілка і квіточка засумували, бо прийшов час розлучатися на зиму і йти лягати спати. Заснувши, товаришки побачили один і той-же сон: про зустріч наступною весною, про веселих та надійних друзів, котрі приходять на допомогу в скрутну годину.

Як джміль нагодував бджолу.
У конюшини квіти — мов дзвіночки. Але дуже довгі. Десь у глибині дзвіночка стоїть кухлик із солодким ко­нюшиновим нектаром. Прилетіла на дзвіночок Бджола, спробувала дістати своїм хоботком, та дарма.
Сидить Бджола й плаче. Коли це летить Джміль —, «Ж-ж-жу...» Розповіла йому Бджола про своє горе.
— Добре, я допоможу,— каже Джміль.
Послав у конюшиновий дзвіночок свій довгий хобо­ток. Висмоктав нектар із кухлика.
Підлетіла до нього Бджола, простягла свій хоботок до Джмелиного. Джмелик дав їй півкухлика. Подякувала Бджола та й полетіла.
З того часу Джміль і Бджола приятелюють.

Інформ-дайджест

- Придивіться, як  бджілка бере нектар. Вона занурює голівку глибоко у квіточку і своїм маленьким хоботком набирає солодкий нектар.
-  Від своїх розвідниць бджоли довідуються, що десь з΄явилося багато нектару. Ті відшукують медоносні рослини і негайно повідомляють про них сім΄ю. Своєрідними рухами тіла – танцями показують, куди летіти, в якому напрямі. Коли ж одна розвідниця запрошує до лісу, а інша -  в сад, то перемагає та, яка краще танцюватиме).
- Коли приручили медоносну бджолу – точно невідомо. Але вже три тисячі років тому у Древньому Єгипті було розвинуте бджільництво. Спочатку бджіл розводили у дуплянках. Їх підвішували до дерев у лісі. Потім дуплянки ставили на лісових галявинах. А згодом розташовували у садах. Так виникли пасіки.
- Щоб бджолі зібрати 100 г меду, їй потрібно відвідати 1 мільйон квіток. У сприятливий рік бджолина сім'я заготовляє 50—70 кг меду лише за час квітування липи. Щоб зібрати 5—6 кг гречаного меду, комахи повинні побуваті на 8—9 мільйонах квіток.  
- Складаючи пилок у чашечки, бджоли додають до нього по краплині меду і замішують пилкове тісто. Таке пилкове тісто починає бродити. Утворюється бджолиний хліб. Його називають пергою. Без неї бджолина сім΄я не проживе)
   - Чи доводилося вам бачити бджілок, коли вони п΄ють воду? Вони набирають воду і несуть у вулик. Вода потрібна їм для приготування кашки і для охолодження в спеку) 
- Бджілки живуть великими сім΄ями у спеціальних вуликах. Між членами сім΄ї існує чіткий розподіл доручень. А розподіляють вони ці доручення так. Наймолодші бджілки, яким минуло тільки 3 – 4 дні від народження, прибирають і чистять своє гніздо, образно кажучи, прибирають у своїх кімнатах. А коли трошки підростуть, зміцніють, - починають годувати личинок – маленьких діток. Коли їм виповниться два тижні, вони залучаються до будівництва. Приблизно на двадцятий день свого життя вже вилітають збирати нектар. Старі бджілки теж працюють. Вони носять воду і далеко від свого житла не відлітають).
    - А чи є серед бджілок головний член у сім΄ї?  … Звичайно, є. Це матка, вона не здатна будувати гнізда. У неї одна турбота – відкладати яйця. До неї всі ставляться як до господині: годують, оберігають. Адже сім΄я без матки не може жити.

А тепер вмощуйся зручненько і уважно слухай:


Перевір свої знання:

Робота з посібником "Позакласне читання" - с. 110-112 

Словничок: 
Правиця- права рука.
Лівиця-ліва рука.

Завдання:
1) Прочитай віршовані твори;
2) Дай відповіді на запитання;
3) Підготуйся до декламування (обери один вірш і продекламуй його)+ відео


Українська мова

Тема: Що ми знаємо про текст, речення

Переглянь та пригадай:

Робота з деформованим текстом: (переглянь та пригадай)


Перевір себе:



Виконай письмові завдання:
Попрацюй за "Тренажером" та виконай завдання на повторення- ст. 92-93,  Впр. 1, 2, 3, 4 (письмово)+фото


Математика

Тема: Повторення вивченого матеріалу. Виконання практичних завдань.

Розпочни з Математичного диктанту




Завдання для самостійної роботи:


Пригадай алгоритм письмового ділення:

Зверниувагу!!!



Далі працюй за підручником: 

Виконай усно: №1083, 1084, 1086, 1087, 1088+ правила
Виконай письмово: № 1081, 1082, 1085, 1090,1091+фото

Природознавство

Сьогодні підводимо підсумки вивченої раніше теми:



Тема: Як працює наш організм? Система органів людини. Нервова система.

 Переглянь:


 Як працює наш організм?


Системи органів людини:


Нервова система:


Завдання: Опрацюй в зошиті відповідні теми.+фото

Фізична культура

Дитячі вправи-ігри з м'ячем






Немає коментарів:

Дописати коментар

Мистецькі барви-2020

День поезії https://drive.google.com/file/d/1PJWzk7GqUaEBAxcEn5g0FHyIy8HiSOkS/view?usp=drivesdk