13 квітня 2020, Понеділок
Доброго
ранку, мої любі діти! Сподіваюсь, ви добре відпочили за вихідні та готові до
роботи!
Літературне читання
Позакласне читання: Тема 10, с. 82-85 виразне читання. (текст читаємо від 3 до 5 разів, даємо письмові відповіді на питання після текстів)+ план, письмовий переказ, опис героїв, ілюстрація до одного з текстів.+фото
Перепочить та заспівай
Цікаві факти: близнюки та двійнята
(Увага!!! Перегляд з дозволу батьків)
Українська мова
Тема: Закріплення вивченого про часові форми дієслова. Навчальний діалог.
Розпочнемо з мовленєвої розминки:
Гра «Додай слово»
— Прочитайте вірш. Спробуйте додати слова. Користуйтеся словами з довідки.
Під горою хвойний ...,
За горою хижий ... .
Вкрита травами ... .
Збоку — лисяча ... .
Лис ховає ...
Від собак свого ...:
Як навідався в ... —
То відразу ж півень ...!
Слова для довідки: курник, ліс, зник, нора, хвоста, лис, непроста, гора. Гра «Впізнай слова»
— Прочитайте вірші спершу мовчки, а потім у парі з рідними.
РОЗМОВА ПРО СОНЦЕ
Дитина. Скажи мені, мати, де йде сонце спати?
Мати. За високу гору, в золоту комору.
Дитина. А хто йому стелить на білій постелі?
Мати. Зіронька вечірня, гарна, як царівна.
Дитина. Хто ж його колише усе тихше й тихше?
Мати. Соловей піснями, тиха нічка снами.
Дитина. А які сни має, коли засинає?
Мати. Сняться йому квіти, що вдень для них світить.
Дитина. А хто його збудить, як світати буде?
Мати. Пташечки веселі збудять із постелі.
Дитина. А на що, як встане, то найперш погляне?
Мати. На дітей, серденько, що встають раненько.
М. Підгірянка
Дай відповіді на запитання(усно):
— Про що запитує дитина у матері?
— Чи можна сказати, що дитина допитлива?
— Чим цікаві відповіді матері?
— У якій формі написано вірш? (У формі діалогу)
— Попрацюйте в парі! Прочитайте вірш за особами.
— Що таке діалог?
— Послухайте ще один вірш.
ВІТРИСЬКО
— Чом, вітриську, розходився, хазяйнуєш у саду?
— Це я в листі заблудився і дороги не знайду.
— А навіщо трусиш сливи у некошену траву?
— Бо удався нелінивим, без роботи не живу!
— Ой вітриську, робиш шкоду! Угамуйся хоч на мить!
— Краще геть піду з городу, в чистім полі буду жить!
Звісив з тину босі ноги, свиснув — листя полягло.
І за мить впродовж дороги покурівся за село.
Т. Коломієць
Дай відповіді на запитання(усно):
— Між ким відбувається діалог?
— Яким ви уявляєте вітрисько?
— Чому він покурівся за село?
— З якою інтонацією читатимете слова господаря? Вітру?
— Сьогодні ми будемо навчатися складати діалоги.
Частини діалогу:
- • Вступна частина: ситуація спілкування (час, місце, учасники, тема).
- • Привітання.
- • Сам діалог.
- • Прощання.
- Основні вимоги до діалогу
- • Триматися теми діалогу.
- • Створювати діалог відповідно до ситуації та мети спілкування.
- • Використовувати репліки для підтримання діалогу: «А ви як уважаєте?»; «Можливо, ви іншої думки?»; «Розкажіть про...».
- • Використовувати формули мовного етикету: вибачте, будьте люб’язні, перепрошую, будь ласка, дякую...
- • Дотримувати правил спілкування.
- • Кількість реплік (6-8).
— Як ви гадаєте, до кого і як потрібно звертатися?
Форми звертання:
Привіт, здрастуй, добрий ранок (день, вечір), вітаю тебе, милий друг, дорогий товаришу, мій рідний, подруга мила, сонечко, здрастуйте, шановний (ім’я, по батькові), панове...
Пока, чао, будь, до завтра, побачимося, до побачення, до завтра, удачі тобі, до нових зустрічей, до швидкої зустрічі...
ПРИВІТАННЯ, ЗВЕРНЕННЯ
До друзів
|
До близьких, родичів
|
До дорослих
|
Привіт, здрастуй, добрий ранок (день, вечір), вітаю тебе
|
Милий друже, дорогий товаришу, мій
рідний, подруго мила, сонечко...
|
Здрастуйте, шановний (ім’я, по
батькові), панове...
|
ПРОЩАННЯ
До друзів
|
До близьких,
родичів
|
До дорослих
|
Пока, чао, будь, до побачення
|
До завтра, побачимося, до побачення,
до завтра, удачі тобі
|
До побачення, до нових зустрічей, до
швидкої зустрічі...
|
Самостійна робота (записати письмово до зошита!+фото
1. Складіть і розіграйте діалоги, враховуючи зазначені обставини.
A. Ви телефонуєте хворій подрузі (другу) та пропонуєте допомогу.
Б. Товариш хоче пригостити вас морозивом. Подякуйте йому, назвіть сорт, що вам подобається, або ввічливо відмовтеся, пояснивши причину (ви застуджені, не подобається солодке і т. ін.).
B. Складіть і розіграйте діалог на тему «У кондитерському магазині».
2. Складання діалогу після ознайомлення з текстом!!!
Прочитайте текст
ВІДПОЧИНОК НА ПРИРОДІ
У гарну погоду ми проводимо вихідні за містом на березі річки. У нас є улюблене місце для зупинки — невелика галявина під величезним крислатим дубом. Кожен знаходить собі заняття до душі: хтось ловить рибу, хто грає у волейбол, хтось гуляє лісом. Ми обов’язково розводимо багаття. Приємно сидіти біля багаття і співати пісні під гітару. Повертаємося додому ввечері, набравшись сил і енергії.
— Складіть і розіграйте діалог на тему «Збираємося на прогулянку до річки (в ліс, за місто, в парк)».
3. Складання продовження діалогу за поданим початком:
• — Оленко, ти вже помила посуд?
— Так.
• — Привіт, ходімо у кіно.
— З радістю. Зачекай, я...
• — Доброго вечора, Тарасик удома?
— Так. Зачекай...
• — Чого ти сумуєш, дівчинко?
— Я загубила...
• — Івасику, ти вже підготував повідомлення про тварин?
— Так. Але...
Пригадай!!!
Робота з підручником: впр. 430, 435, 436 (виконуємо письмово)+ фото.
Важливо! Вісі проміжні вправи виконуємо усно.
Математика
Самостійна робота
Варіант 1 (для хлопчиків)_
1. Обчисліть, записуючи
числа у стовпчик
308 - 169 768 - 267 800 - 439
315 + 567 464 + 148 537 – 148
2. Розв’яжіть задачу
До магазину привезли 9
ящиків апельсинів по 8 кг у кожному і 2 ящики лимонів по 4 кг у кожному. У
скільки разів більше привезли апельсинів, ніж лимонів?
3. Розв’яжіть рівняння
х – (348 + 119) = 480 х + 7 · 8 = 285
4. Довжина прямокутника дорівнює 9 см, а ширина – у 3 рази менша. Знайдіть
периметр прямокутника.
В порожні квадратики постав відповідні знаки та дужки ( якщо потрібно) так, щоб вийшла правильна рівність.
1□2□3□4□5=30
Варіант 2 (для дівчаток)
1. Обчисліть, записуючи
числа у стовпчик
307 - 158 759 - 246 900 - 549
326 + 487 544 + 168 646 – 257
2. Розв’яжіть задачу
До магазину привезли 6
ящиків картоплі по 9 кг у кожному і 2 ящики цибулі по 3 кг у кожному. У скільки
разів більше привезли картоплі, ніж цибулі?
3. Розв’яжіть рівняння
х – (458 + 117) = 390 х + 7 · 4 = 213
4. Довжина прямокутника дорівнює 10 см, а ширина – у 2 рази менша. Знайдіть
периметр прямокутника.
Додаткове завдання
В порожні
квадратики постав відповідні знаки та дужки ( якщо потрібно) так, щоб вийшла
правильна рівність.
1□2□3□4□5=30
Пригадай та опрацюй! (усно)
Тема: Частини. Позначення частин числа цифрами.
Розглянь та повтори
Попрацюй в зошиті:
№979, 980, 981, 983, 984+фото
Природознавство
Робота в зошитах з друкованою основою: с. 61-62 (письмово)+фото
Пропоную провести експеримент (STEAM-дослідження) з виявлення "небезпечних для здоров'я крохмаловмісних продуктів"+відео, фото.
P.S. Можна обрати будь-які продукти харчування.
Пригадай!!!
Тварини: рослиноїдні, м'ясоїдні, всеїдні.
Шо таке ланцюг живлення?
Фізична культура
Увага!!!
Челендж зі скакалкою+відео
Немає коментарів:
Дописати коментар